niedziela, 4 listopada 2012

Tworzenie aplikacji na Facebook'a


Media społecznościowe zawładnęły wirtualnym życiem milionów ludzi. Najpopularniejszym z nich jest oczywiście Facebook. Za jego pomocą utrzymywać można kontakty ze znajomymi, dodawać zdjęcia oraz ciekawe linki. Ponadto mamy możliwość korzystania z wielu aplikacji czy gier.
Wykorzystaj siłę Facebooka
111tmKorzystanie z Facebooka jest niezwykle atrakcyjne nie tylko dla samych użytkowników, którzy otrzymują wiele możliwości komunikacyjnych i rozrywkowych. Jest też wielką szansą dla wielu firm, które dzięki temu mogą zaistnieć lub wykreować swoją markę. Takie działanie można nazwać priorytetowymi, gdyż jak głosi popularne hasło: „kto nie ma konta na Faceboku, ten nie istnieje”. Uzasadnić to można w bardzo prosty sposób. Na tymżeportalu społecznościowym funkcjonują miliony użytkowników, co z kolei przekłada się na miliony potencjalnych klientów. Koszty budowania wizerunku w ten sposób są nieporównywalnie niższe niż w inny sposób. Nie należy tu jednak dosłownie traktować użytkowników jako klientów, gdyż takie działania od razu skazane są na porażkę. W głównej mierze chodzi tu o wytworzenie specyficznej relacji firmy z użytkownikami, co skutecznie kreuje daną markę. By firma zaistniała na Facebooku, nie wystarczy tylko linkować do ciekawych zdjęć czy dodawać wpisy raz na jakiś czas. Skuteczną metodą promocji własnej marki są aplikacje, które skutecznie przyciągają uwagę użytkowników. Ponadto dają nową możliwość na angażowanie i pozyskiwanie użytkowników. Niezwykle ważne, by tworzenie aplikacji na Facebooka powierzyć profesjonalnej firmie. Zagwarantuje to dobre wyniki, stabilność systemową oraz kompatybilność z urządzeniami mobilnymi. Istotne, by aplikacja trafiała do różnych użytkowników i nie skupiała się tylko na jednej grupie docelowej. Jeśli program będzie atrakcyjny dla odbiorców, to z pewnością zechcą oni ponownie zetknąć się z naszą marką.
Własny fanpage
Jak zostało już wcześniej wspomniane, obecnie własny fanpage na Facebooku to konieczność, jeśli chcemy zaistnieć w świecie wirtualnym. Dodatkowo skutecznie przeprowadzana komunikacja z użytkownikami prowadzić może do wytworzenia specyficznych relacji z naszą marką. Pamiętajmy, że social media to nie platforma handlowa, a miejsce przeznaczone do komunikacji i rozrywki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz