Google to firma znana użytkownikom Internetu głównie dzięki wyszukiwarce, którą używają miliony użytkowników Internetu na całym świecie. Specjalistom od pozycjonowania oraz tworzenia stron www kojarzy się także z innym oprogramowaniem internetowym, takim jak Google Analytics, Maps, AdWords, Webmaster.
Innym bardzo ciekawym narzędziem od Google jest usługa Google Maps, a właściwie to centrum firm lokalnych, które pozwala na naniesienie naszej firmy na mapę Google, co pozwala na geolokalizację firmy, a także ma nie mały wpływ na pozycjonowanie strony, zwłaszcza jeśli chodzi o frazy lokalne, ponieważ dla tych fraz wyświetlana jest mapa z naniesionymi firmami.
Kolejnym narzędziem udostępnionym dla użytkowników Google jest narzędzie Google Webmaster. To narzędzie przeznaczone jest jak sama nazwa mówi dla webmasterów oraz specjalistów od SEM. Dzięki temu narzędziu możemy sprawdzić ilość linków prowadzących do naszej strony oraz adresy stron z jakich pochodzą, linki wewnętrze, a także możemy zgłosić do wyszukiwarki Google mapę strony, co przyspieszy indeksację podstron witryny. Narzędzie to jest idealne dla osób, które wykonują pozycjonowanie i chcą na bieżąco spawdzać efekty swojej pracy.
Wszystkie powyższe narzędzia Google to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą analziować działania SEO oraz skutecznie promować swoją stronę przy pomocy dodatkowych opcji jak Google Maps.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz